onsdag 29 oktober 2014

Texter: Mamma/Pappa

Byt ut mamma mot pappa eller morfar eller farmor osv...

1)   any one can be a father…but it takes some one special to be a dad
2)   Pappa…en dotters första kärlek
3)   Jag älskar pappa
4)   Mannen myten legenden - Pappa
5)   En far är en människa vars dagar lyses upp av sina barns leende
6)   Ingen diskar bättre än pappa
7)   Om jag fick välja pappa skulle jag välja dig
8)   Lycka är att ha dig som pappa
9)   Årets bästa pappa
10)Du är den bästa pappan jag har
11) Real men have kids
12) superpappa
13) Mom – I’m here for you always
14) Dad – I love your stupid face
15) Thank you for being my mom
16) Best dad ever…It is to early to ask for a pony?
17) My heart belongs to daddy
18) Greatest mom ever
19) Mamma- vi är så bra tillsammans
20) Min pappa har den bästa dottern/sonen
21) Dad – You’re the best
22) Mamma – du är guld värd, glöm aldrig det
23) Pappa – Tack för att du finns
24) Farsan – du e fan bäst…vi behåller dig!
25) Dad = strong hands & soft heart
26) Thanks for the genes that provided these crazy good looks, dad
27) I love how we don’t have to say out loud that I’m your favoritechild
28) You can’t scare me…I have daughters
29) dad…a sons first hero & a daughters first love
30) Dad – you are my superhero
32) Thanks dad…I turned out awesome
33) There is this girl…she stole my heart…she calls me daddy
34) Couldn’t pick a better dad
35) dad – you will always be the first man I ever loved
36) Without me this day wouldn’t mean much
37) To the world you are a dad…but to your family you are the world
38) You’re the fucking best dad
39) Happy fathers day from tour favourite child
40) Mamma, jag älskar dig av hela min rumpa…skulle egentligen vara hjärta…men min rumpa är större
41)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar