måndag 7 april 2014

Djur


1)All you need is LOVE and a dog/cat
2)Hundar har ägare…katter har personal
3)Ett hem utan katt/hund är bara ett hus
4)Katt toalett…stäng dörren…annars kissar jag kanske i dina skor
5)Varning för hund/katthår
6)Varning för lat,utvilad,glad,charmig,galen,söt…hund
7)Om hunden anfaller…ligg still till hjälp anländer
8)Varning…liten men kaxig
9)Här vaktar matte/husse för jag är för feg
10)Det bästa hos människan är hunden
11)Tax ska du ha
12)Även söta hundar har vassa tänder
13)Välkommen! Här bor en glad/utvilad hund/katt
14)I may not be perfect…but my dog/cat loves me
15)Här vaktar hunden & jag
16)Är ute & pinkar/kissar brackan
17)De flesta hund/kattägare lär sig med tiden att lyda sin hund/katt
18)Varning för hundägaren
19)Vid brand…rädda vår katt/hund
20)En katt låter dig sova i sängen…på kanten
21)Rädda mig vid fara
22)Jag vet var dina skor står…stäng INTE dörren
23)Varje katt som missar en mus låtsas att den var ute 24)efter det vissna lövet
25)Är ute & rastar brackan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar