måndag 7 april 2014

Kondoleanser


1)Även ordet hopplös har hopp i sig
2)Du är aldrig ensam
3)Vänner bär varandra när det behövs
4)Sänder dig en ängel att lysa upp i din sorg
5)Alltid vid din sida
6)Minnena är många och saknaden stor
7)Sorgen i mitt hjärta kan ingen se
8)Älskad för alltid
9)Vi delar er sorg och era minnen
10)Med ett varmt deltagande
11)Stora varma tröste/styrkekramar
12)Vi tänker på er
13)Varma tankar till er
14)Mitt hjärta är med dig
15)Tack mitt hjärta för allt
16)Ljuset bor alltid precis bakom molnen
17)Allt kommer att bli bra
18)Änglar vakar över dig
19)Du är omgiven av änglar
20)Själar säger aldrig farväl
21)Du är ihågkommen i all evighet
22)Aldrig förlorar vi varandra helt
23)Vi är alla en del av det oändliga
24)Låt saknaden bo i kärlekens land
25)Vi är med er i er sorg
26)Även i de djupaste mörker bor kärlekens ljus
27)Låt minnena vara som balsam på dina sår
28)En ängel har lämnat oss
29)Må ni känna våra omtankar i er svåra sorg
30)Låt hoppet bo i ert hjärta
31)Tro på mirakel
32)Blev så ledsen när jag fick höra vad som hänt
33)Tänker på dig i denna svåra stund
34)Våra tankar går till er
35)jag vill att ni ska veta att jag tänker på er
36)Med djupt deltagande i er svåra sorg
37)Med dessa rader vill jag framföra mitt varma deltagande
38)Vårt deltagande i er sorg
39)Våra varmaste kondoleanser
40)Vi beklagar sorgen
41)Önskar er att kunna minnas med glädje
42)En ängel till låns
43)I’m sorry for your lost
44)Farväl lilla älskade ängel
45)Du fattas oss så
46)Du är alltid älskad
47)Alltid i mitt hjärta
48)R.I.P
49)Vila i frid
50)En sista hälsning
51)Älskade & saknade föräldrar
51)Du har alltid en plats närmast hjärtat
52)Stillhet, vingesus, ro i själen, smärtfritt
53)Det vackraste för mig, är att ha älskats utav dig
54)Du är alltid nära mig/oss
55)Även i de djupaste mörker bor kärlekens ljus
56)Vår lilla ängel














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar