måndag 7 april 2014

Man/kvinna,föräldrar


 

1)Mother for ever
2)Mamma för alltid
3)Gud kunde inte vara överallt, därför gjorde han mammorna
4)Mor lilla mor vem är väl som du…ingen i hela världen
5)En mor håller sina barn i handen en kort stund i livet men alltid i sitt hjärta
6)Mor & dotter delar ett evigt band
7)Mother & doughter share an everlasting bond
8)Det vackraste smycket jag haft om min hals är mina barns armar
9)Mamma du e fan bäst…vi behåller dig
10)En mors hjärta är som en djup brunn, i brunnen finner du alltid förlåtelse
11)All my love to you mom
12)Första gången jag såg dig mamma…visste jag att jag älskade dig meddetsamma
13)Alla män tror att kvinnans högsta dröm är att hitta den perfekte mannen, men kvinnans högsta dröm är att kunna äta precis vad utan att bli fet
14)Lycka är att ha dig som mamma/pappa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar