måndag 7 april 2014

Vikt

 
 


1)Bättre att vara överviktig än skitviktig
2)Jag är inte överviktig utan jätteviktig
3)Lagomviktig
4)Min vikt är perfekt till min längd…som varierar
5)Att äta är ett sällskapsnöje men bantar gör man ensam
6)Det är svårare att banta än att hålla klaffen om det
7)Menar du att jag måste banta?...då svälter jag hellre ihjäl!
8)Bästa sättet att bli av med kilona är att lämna kvar dem påtallriken
9)Det första man förlorar under en bantningskur är sitt glada humör
10)Jag har läst mängder av bantningsrecept, det enda som smalnar är ögonen
11)Man blir bara rynkigare av att banta…bättre att hålla skinnet spänt
12)Hur jag än gör så hittar kilona alltid tillbaka till mig
13)Jag kan föreställa mig massor med viktigare saker för folk att tänka på än formen på magen
14)Banandiet…har inte gått ner ett skit men har blivit väldigt duktig på att klättra i träd
15)Jag är i form…rund är en form
16)Min kropp var perfekt innan min mage började göra egen karriär
17)Medelåldern är då åldern börjar synas på mitten



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar