måndag 7 april 2014

Kärlek




1)Kärlek är att skapa ett vi utan att förlora ett jag
2)Amor vincit omnia -  kärleken övervinner allt
3)Störst av allt är kärleken
4)Att älskas utav dig är det vackraste för mig
5)Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor
6)Jag är din & du är min & kärleken förde oss samman
7)Det är för oss solen går opp
8)Du e det finaste jag vet
9)små små ord av kärlek sagda varje dag
10)Den vackraste stunden i livet var den när du kom…
11)Jag kryper tätt intill lycklig över att du finns till
12) som i kärlek
13)Du är omgiven av kärlek
14)kyss mig lycklig
15)Älska mig för den jag är
16)Älskar dig så det gör ont
17)Du är allt jag nånsin drömt om
18)Min favoritkudde är den bredvid din
19)Lycka är att älska dig
20)Jag ger dig min morgon jag ger dig min dag
21)Kärleken ser inte med ögonen utan med själen
22)Kärlek är att undra vad du gör just nu
23)Alltid vid din sida
24)Älskar dig mer & mer för varje dag
25)Du är en gåva
26)När du skrattar dansar min själ
27)Du ger mitt hjärta vingar
28)Tack mitt hjärta för att du finns
29)Du är hjärtats glädje
30)Du allra finaste
31)Tack för att du står mig så nära
32)Önskar dig allt gott mitt hjärta
33)Den största i livet är du
34)Min kärlek(till dig) ska brinna som en stjärna i natten
35)Lycka tillsammans
36)I kiss better than i look
37)Always kiss me goodnight
38)Two heart one love
39)Together is a wonderful place to be
40)Du är jag sådär kär igen som jag aldrig varit förut
41)Att uppleva den eviga kärleken tar inte så lång tid
42)Halm i skorna & kärlek i hjärtat sticker ut överallt
43)När kärleken inte är galenskap är det inte kärlek




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar